Friday 7 October 2011

CoNteSt : FiRst BeLog P!nKy P!nK


orite guys!!! hari ni fa nak join ga!! 
yahoo!!! hope la fa menang k....
siape nak join klik sini k..

fa nak tag:


ini dia cerita untuk cik atien:

hari ni cerite topik jamban & berak..memang agaknye aku nye story kebanyakan duk gebang pasal taik,,jamban,,taik,,jamban..jangan korang duk cop aku ni mat taik sudeh laa..gini-gini..tadi aku lepak la dengan member-member aku..walaupun kadang0kadang ada yang misinterpret perbualan kitorang,,tapi aku nak jelaskan bahawa kitorang memang takde topic nak citer pasal laki laa,,pasal sukan la,,takde!!kitorang kalau lepak memang duk boran mende bukan-bukan..

Agaknye sebab selalu sangat borak bende bukan-bukan nila yang watkan otak aku jadi bangang camni..tadi kitorang lepak la 4 orang..tengah sedap-sedap lepak dalam bilik,,sekali yang sekor ni angkat je bontot,,trus lari cam pelesit..sampai pintu bilik aku pun dia biar dedah..aku ingatkan dia tertinggal henfon ke,,baju jemur lupe angkat ke..sekali gi meneran taik..ceh..celaka betol..aku pun dengan 2 ekor budak lagi ni duk piker mende la nak pedajal dia ni..tengah sedap story bole lak bla gitu je..excuse me pun takde..

Sekali kitorang masuk dalam toilet tu,,tutup paip utama jamban tu..yang sekor ni duk gegar pintu jamban dia..da name pun orang gegar,,komfem la member kat dalam tu tak tenang ati nak meneran..padan muke ko..ko tak tau ke member-member ko ni memang kaki pedajal..alaa,,ko pun same gak la..pantang orang mandi,,ko tutup lampu..menjerit budak tu sorang-sorang dalam toilet gelap gelita..arini ko kene balek..pas gegar-gegar pintu jamban dia,,kitorang blah je masuk bilik..

Tak sanggup nak hidu aroma jamban dia tu..kang tak pepasal aku kene kanser hidung..kalu bau cam bunge melor takpe gak,,ni cam bangkai tikus je..tak lame pastu,,dia masuk bilik..muke merah je..

MEMBER---‘’ko tau tak,,naseb baek jamban tu takde orang,,kalau tak,,tak pepasal aku masuk youtube sebab kua jamban bogel..takkan la nak pakai je seluar..berak pun tak basuh lagi..bole lak aku nak basuh takde air..’’

AKU---‘’laaaa,,yeke??tu la ko ni..masuk jamban cam pelesit..kalah mak hilang anak..orang kalau masuk tu,,cek la air ni ada ke tak..ni tak,,pakai serbu je..’’

MEMBER---‘’laaa,,mane aku tau..besenye kan dia wat pengumuman dulu kalau takde air..ni senyap je..tup tap,,tengok-tengok takde air..naseb baek makcik cleaner ada tadah air dalam baldi bawah singki..kalau tak,,sampai sekarang la aku duk tido dalam jamban..’’

Ceh,,aku tak perasan lak yang bawah singki tu ada air..kalau tak,,wajib budak-budak ni da bawak lari dulu air tu..takpela,,nak wat camne..arini memang naseb ko baek..tapi pastunye,,bukan nak sambung cte tadi..dia bole lak duk gebang citer berak dia..kononnye berak yang paling sedap adalah bile kita da tak berak 2,,3 hari..sebab bila masuk je jamban,,ko takyah tunggu lame nak meneran..kadang-kadang tak menyempat nak cangkung da menyembur da..celake betol..aku tak dapat bayangkan camne tak sempat cangkung da bole kelua taik ko tu..da la dia siap buat sound efek lagi tu..

’’preekkkkkkkkkkkkkkkkkk,,pekkkkkk,,pekkk,,pek..’’

Dia kata makin panjang bunyik tu,,makin indah suasana dalam jamban..indah nye sebab ko akan dapat menggembirekan hati member-member laen yang ada jemaah berak dalam jamban gak..hahaha..sialan betol..sumpah aku takkan berak sewaktu semase dengan ko..kang bile aku dengar bunyik cam lahanat tu,,ada aku bom jamban ko..bia ko mampos gak tengah-tengah berak tu..sebabnye,,kalau ye pun da kelaur bunyik gitu,,wat bodo je la..ni bole lak gelak kuat-kuat pastu duk cakap,,
’’oh!!sungguh puas hati kekanda..’’

Jadah betol member aku ni..habat betol..cite berak,,meneran pun bole dia duk gebang dekat setengah jam..yang 2 ekor ni lak tadi pun duk citer pengalaman berak dorang gak..kononnye penah dia tak tahan nak berak,,tanggal je seluar terus melepas..sampai melekat kat dinding dengan tempat pam tu..puuuiiihhhh..maka dengan ini,,mulai hari ni,,aku panggil korang 3 orang ‘’THE SHIT GANG’’..korang memang kalau topic taik,,semangat habes citer..sampai sorang-sorang duk open pengalaman masing-masing..



No comments:

Post a Comment

sukenye dapat join contest!!
suke! suke!
kalau ade ga lagi jgn lupe invite fa tw..:)