Wednesday 21 March 2012

Membebel

1) APA ORANG LAYAN, ITU LAH DIA LAYAN.

Contoh mudah je, dulu orang main myspace, berduyun-duyun kat myspace habaq ang. Mau kalau satu minit tak bergerak dia punya update status, memang tak logik lah. Pastu ada pulak dok bising2, weyhh, awat hang tak letak aku kat top fren hang? Merajok ahh lagu ni. Eh, banyak lah kau punya merajuk. Kalau aku dulu, aku letak top fren, memang letak GF je lah. So orang lain tak boleh nak pertikai. Then masuk arena facebook. Masuk facebook time tu tak ramai lagi, tenang je. Sekali dah masuk ramai-ramai, mula lah yang “SENIOR” cakap, pergh, ****** dah maju sekarang, dah ada facebook lahh! Eh, sukati dia lah. Macam lah kau sorang je nak maju. Then news feed sentiasa laju macam air. Lagi2 time budak asrama balik cuti. Sampai boleh effect kat fb kot, jadi lembap sekejap.Benda yang aku paling anti sekarang ni, orang dok main add je. Eh, come on la. Add kalau kenal takpe, ni add main add je, muka letak muka bajet hot. Sorry lah syg, i dah berpunya. Tak kisah lah hot mana pun kau, tak approve lah jot! Then, move on ke twitter. Tak ramai sangat yang layan lagi. So, tak lah crowded macam FB lagi. But 1 thing i hate about twitter, sekali update, memang 20 terus. “eh lapar lah” “eh, jom makan” “eh, takde duit pulak” “eh sapa nak belanja?” “sapa belanja aku sayang” “gf tak marah kan?” banyak betul eh kau kan? Tapi orang cakap ni lah function twitter. Erk? =.= tak pe lah.
2) BB,Iphone,Androids


Yang ni satu lagi. Eh, kalau boleh, semua update kau nak ber- via bb kan? Hehe, nampak macam dengki kan? Eh tak de lah. Rezeki masing2. Aku syukur lah dengan samsung aku ni. member ajak tukar BB, insya-Allah la kalau parents kasi. Nanti tukar sama-sama yea?:D aku yang tak berkenan pasal benda ni bukannya apa, kalau parents korang tu memang duit dah berlungguk tak tau nak buat apa, takpa lah tukaq fon setiap bulan, ni baru tukar, then tukar lagi. Eh, kesian lah diorang.Semata-mata nak ber-BBM dengan BF korang, GF korang, sanggup paksa parents? Eh, sorry lahh. Lepas break, mula lah nak campak BB tuh. Tak payah lah nak ikut nafsu sangat. Aku kalau boleh nak pakai nokia torch je, senang nak jaga. Jatuh relax je, screen protector tak kesah. Terpulang lah, nafsu masing-masing:D

No comments:

Post a Comment

sukenye dapat join contest!!
suke! suke!
kalau ade ga lagi jgn lupe invite fa tw..:)